Skip to main content

O szkole

Misja i wizja szkoły

Wizja Szkoły Podstawowej nr 106 Szkołę Podstawową 106 tworzy społeczność, dla której ważne są wartości takie jak: rozwój, współpraca i bezpieczeństwo. Cenimy to, co od wieków wskazywano jako fundament tworzonego przez człowieka świata: piękno, dobro i prawdę. Stwarzamy optymalne warunki do intelektualnego, emocjonalnego i społecznego rozwoju ucznia. Inspirujemy działania kreatywne, uczymy wzajemnego szacunku, akceptacji i twórczego myślenia. Stosowane metody mają na celu indywidualizację […]

Kadra

Dyrekcja Dyrektor: mgr Joanna Konieczna – SierakWicedyrektor: mgr Ewa Baranowska Edukacja wczesnoszkolna mgr Beata Wierzbicka mgr Beata Jankiewicz-Żak Język angielski mgr Jadwiga Krokosz Nauczyciele świetlicy mgr Angelika Opyd-Homoncik mgr Ewa Stanuch Religia mgr Beata Radwan Etyka mgr Joanna Konieczna-Sierak Akademia młodego programisty mgr Wojciech Wątor Sekretarz Szkoły Romualda Rojek-Lenda Gabinet pedagogiczno-psychologiczny mgr Ewa Baranowska Biblioteka mgr Ewa […]

Baza lokalowa

Budynek szkoły ma trzy kondygnacje. Na parterze znajdują się oddziały przedszkolne oddane do użytku w 2019 roku.  Przestrzeń przedszkolna to cztery w pełni wyposażone nowocześnie urządzone sale z węzłami sanitarnymi, korytarz, szatnia, zaplecze kuchenne, pokój do zajęć indywidulanych, pomieszczenia gospodarcze. Do oddziałów przedszkolnych prowadzi osobne wejście, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Pierwsze piętro przeznaczamy do dyspozycji klas najmłodszych. Mieszczą się tam wyremontowane sale przeznaczone […]

Dlaczego my?

Zapraszamy do klasy 1-3 kreatywni nauczyciele wydzielona przestrzeń dla najmłodszych uczniów nauka na jedną zmianę jeden rocznik na świetlicy doskonałe zaplecze sportowe bardzo dobre warunki lokalowe bogata oferta zajęć dodatkowych Dlaczego nasza szkoła? Budujemy nową szkołę stawiającą w centrum młodszego ucznia, uczącego się relacji z innymi, sposobu uczenia się, kształtującego swój świat wartości. Nasza szkoła stara się stworzyć mu komfortowe warunki […]