Finał realizowanego od września w SP 106 projektu kształtującego kompetencje matematyczne stanowiła olimpiada, będąca drugim etapem matematycznych zmagań uczniów klas I – III. Zajęcia oraz konkursy były realizowane w ramach projektu finansowanego przez mFundację – środki finansowe uzyskane w ten sposób pozwoliły obdarować zwycięzców nagrodami i wzbogacić bazę pomocy dydaktycznych w naszej szkole.
Podobne wpisy
Zaproszenie
6 lutego 2021Zapraszamy kandydatów do klasy 1 oraz ich Rodziców na Wirtualny Dzień Otwarty! Poniżej proponujemy Wam różne aktywności, które pozwolą poznać nasze metody pracy i część prowadzonych w szkole zajęć.
W dniu 09.03.2021 o godz. 17.30 odbędzie się spotkanie on-line z Dyrektorem szkoły na platformie zoom.us – serdecznie zapraszamy do zadania pytań i wysłuchania informacji o szkole. Osoby zainteresowane otrzymają link do spotkania wysyłając wiadomość na adres e- mail: sekretariat@sp106 – krakow.pl.
Gramy dla Seniorów – międzypokoleniowe spotkanie
6 lutego 2021Jak co roku w zimie uczniowie SP 106 zagrali przedstawienie dla seniorów z Centrum Aktywności Seniora – tym razem przed kamerą. Przedstawienie miało międzypokoleniowy charakter, część tekstu „Czerwonego Kapturka” czytali Seniorzy a w rolę Babci, Wilka, Kapturka, Rodziców i Doktora wcielili się członkowie Samorządu Uczniowskiego SP 106. Przedsięwzięcie dostarczyło radości, wzruszeń i jak zawsze wzmocniło międzypokoleniowe relacje. W spektaklu wykorzystano multimedialne dekoracje […]
Certyfikat II stopnia w ramach projektu „Ogród z klasą”.
30 stycznia 2021W styczniu 2021 SP 106 otrzymała certyfikat w ramach realizacji projektu „Ogród z klasą”. Projekt, realizowany przy współpracy z Zarządem Zieleni Miejskiej Krakowie, obejmował m.in. przygotowanie terenu i nasadę bioróżnorodnych rabat, zrealizowaną w ramach Inicjatywy Lokalnej finansowanej przez Gminę Miejską Kraków, nasadę altan wierzbowych zrealizowaną dzięki grantowi fundacji Santander Bank (konkurs „Tu mieszkam, tu zmieniam EKO) oraz montaż podniesionych rabat i nasadę roślin miododajnych – […]