Zamiast planowanych zajęć adaptacyjnych dla kandydatów do klasy 1, które w terminie 16 marca nie mogą się odbyć, zapraszamy na krótką relację z „poranka freblowskiego” w obecnej klasie 1a. Podczas poranka uczniowie klasy 1a kształtowali wiele kompetencji. Pracując metoda prof. Gruszczyk Kolczynskiej ćwiczyli pojęcia liczby w podstawowych aspektach, rozwiązywali zadania problemowe. W zabawach językowych wykorzystywali dary Froebla. Były również ćwiczenia grafomotoryczne. A to wszystko wiązało się z tematem zwiastunów wiosny, który został wprowadzony przy pomocy wiersza i teatrzyka stolikowego. Uczniowie pracowali w grupach, wykonując zadania wykazali się samodzielnością i pomysłowością. Użyte metody nauczania sprawiły, że w klasie 1 nie było złych odpowiedzi i każdy mógł mieć swoje zdanie.
Podobne wpisy
Lato w Szkole
2024-07-06Jak co roku w lipcu w SP 106 trwa akcja „Lato w Szkole”. Chętni uczniowie klas 1 – 3 spędzają czas na wycieczkach, warsztatach i pokazach. Wakacyjna oferta Miasta Krakowa sprzyja świetnej zabawie.
Zakończenie Roku Szkolnego 2023/2024
2024-06-23Uroczystość Zakończeni Roku Szkolnego za nami. Występy klas drugich oraz czwartych wspaniale wzbogaciły piękną uroczystość, dzień wcześniej na gali „Paleta Talentów” wielu uczniów odebrało nagrody, wyróżnienia, dyplomy za osiągnięcia w konkursach, zaangażowanie w szkole akcje, pracę w wolontariacie czy samorządzie. Jak co roku publikujemy przemówienie Dyrektorki Szkoły wygłoszone w czasie uroczystości Zakończeni Roku Szkolnego. Szanowni Państwo! Dziś koniec roku szkolnego 2023-2024. Gdy patrzę wstecz […]
Lekcje w altanie edukacyjnej
2024-06-23Sezon wiosenno – letni pozwala realizować założenie zajęć na świeżym powietrzu. Zarówno klasy starsze jak i młodsze korzystają z altany edukacyjnej na wiele sposobów. Odbywają się tu zajęcia w standardowej formie (tablica, książki, zeszyty) ale również w formie warsztatów, dyskusji czy zajęć praktycznych. Samorząd Uczniowski ogłosił nawet akcje „Dzień Lekcji na świeżym powietrzu” która podkreśliła edukacyjny charakter nowej przestrzeni szkolnej.