Celem Dnia Pozytywnego Myślenia zorganizowanego przez Samorząd Uczniowski było pobudzenie do refleksji jak ważne jest pozytywne myślenie dla naszego dobrostanu psychicznego. W tym dniu wszyscy wchodzący do naszej szkoły losowali pozytywną naklejkę. „Doceniam swoje szczęście, „Dam radę”, „”Włączam pozytywne myślenie”, „uśmiechnij się” i inne napisy miały inspirować do uświadomienia sobie mocy Pozytywnego Myślenia, kreować poczucie sprawstwa, umiejętności wzajemnego wsparcia i pokonywania trudności. Uczniowie w klasach wzięli udział w szeregu aktywności tematycznych i stworzyli własne zapisy Pozytywnych Myśli, które znalazły się na wspólnej Tablicy Pozytywnych Myśli umieszczonej na szkolnym korytarzu. Żółte akcenty kolorystyczne w tym dniu miały pokazywać, że należymy do wspólnoty szkolnej, w której otrzymać możemy wzajemne wsparcie i uśmiech.
Podobne wpisy
Lato w Szkole
2024-07-06Jak co roku w lipcu w SP 106 trwa akcja „Lato w Szkole”. Chętni uczniowie klas 1 – 3 spędzają czas na wycieczkach, warsztatach i pokazach. Wakacyjna oferta Miasta Krakowa sprzyja świetnej zabawie.
Zakończenie Roku Szkolnego 2023/2024
2024-06-23Uroczystość Zakończeni Roku Szkolnego za nami. Występy klas drugich oraz czwartych wspaniale wzbogaciły piękną uroczystość, dzień wcześniej na gali „Paleta Talentów” wielu uczniów odebrało nagrody, wyróżnienia, dyplomy za osiągnięcia w konkursach, zaangażowanie w szkole akcje, pracę w wolontariacie czy samorządzie. Jak co roku publikujemy przemówienie Dyrektorki Szkoły wygłoszone w czasie uroczystości Zakończeni Roku Szkolnego. Szanowni Państwo! Dziś koniec roku szkolnego 2023-2024. Gdy patrzę wstecz […]
Lekcje w altanie edukacyjnej
2024-06-23Sezon wiosenno – letni pozwala realizować założenie zajęć na świeżym powietrzu. Zarówno klasy starsze jak i młodsze korzystają z altany edukacyjnej na wiele sposobów. Odbywają się tu zajęcia w standardowej formie (tablica, książki, zeszyty) ale również w formie warsztatów, dyskusji czy zajęć praktycznych. Samorząd Uczniowski ogłosił nawet akcje „Dzień Lekcji na świeżym powietrzu” która podkreśliła edukacyjny charakter nowej przestrzeni szkolnej.