Jesienny Piknik Międzypokoleniowy zgromadził społeczność SP 106 – uczniów, wychowanków, rodziców, absolwentów oraz seniorów z Centrum Aktywności Seniora „Współpracujmy”. Czytając wiersze i prozę o jesiennej tematyce wprowadziliśmy nastrój złotej jesieni, w który doskonale wkomponował się występ kwartetu smyczkowego. Po części artystycznej można było wykonać prace plastyczne w różnych technikach pod opieką nauczycieli SP 106 oraz instruktorów z Centrum Młodzieży im. Henryka Jordana. Na koniec ciastka i .. do zobaczenia na kolejnym spotkaniu!
Podobne wpisy
Ślubujemy!
2025-10-16Tegoroczne ślubowanie odbyło się na wyremontowanej sali gimnastycznej i zgromadziło wszystkich pierwszoklasistów oraz liczną publiczność. Uczniowie zaprezentowali wiersze i piosenkę, wzięli udział w ceremonii ślubowania i pasowania. Ciepłe słowa do pierwszoklasistów skierowali starsi koledzy, a koło teatralne wystąpiło z premierą nowego przedstawienia: Dzwon Artura. Przedstawienie oparte jest na autorskim scenariuszu i opowiada o dziele i życiu Artura Grottgera, widzianym oczyma współczesnego młodego człowieka.
Tydzień przeciwdziałania przemocy rówieśniczej – udział w ogólnopolskiej akcji
2025-10-05W pierwszym tygodniu października SP 106 wzięła udział w ogólnopolskiej akcji przeciwdziałania przemocy rówieśniczej. Akcja miała na celu budowanie postaw empatii, wskazywania obszarów zagrożeń, w tym zagrożeń związanych z obecnością młodych osób w sieci. W czasie warsztatów, zajęć tematycznych i zabaw, kształtowano pozytywne postawy, wspierano proces integracji i świadomości swoich granic. Ważnym elementem warsztatów był temat pozytywnej komunikacji oraz ścieżki działania w przypadku zauważenia niewłaściwych postaw […]
Wielka sztuka w zasięgu ręki
2025-10-05Wystawa czasowa w MNMK, prezentująca obrazy Chełmońskiego, zgromadziła już tłumy zwiedzających. Również uczniowie SP 106 mieli okazję do bezpośredniego kontaktu z dziełami sztuki tego przedstawiciela malarstwa realistycznego. Udział w zwiedzaniu pod opieką muzealnego przewodnika zawsze jest okazją do kształtowania umiejętności odczytywania sensu dzieł sztuki oraz kształtowania wrażliwości estetycznej .