Zaraz po feriach klasa 1a odwiedziła Centrum Edukacji Ekologicznej SYMBIOZA. Uczniowie wzięli udział w pilotażowych zajęciach zwiedzając stałą wystawę i biorąc udział w warsztatach. Profesjonalna opieka prowadzących, wspaniała aranżacja przestrzeni wystawy i jej walory edukacyjne zachęcają do ponownej wizyty. W kwietniu 1a znowu odwiedzi Symbiozę – tym razem zajęcia odbędą się na terenie Lasu Wolskiego. Wizyta w Symbiozie to jeden z elementów współpracy SP 106 z Zarządem Zieleni Miejskiej , który patronuje szkolnemu projektowi „Ogród z klasą”. W ramach promocji projektu 22 lutego odbędą się warsztaty z wysiewu roślin, na które zapraszamy wszystkich chętnych .
Podobne wpisy
Koncert Niepodległościowy
2024-11-11Z okazji Narodowego Święta Niepodległości wysłuchaliśmy przejmującego koncertu pieśni i piosenek związanych z drogami Polaków do niepodległości. Uczniowie wykonali z przejęciem różnorodne utwory, zarówno piosenki legionowe jak i współczesne pieśni patriotyczne. Spotkaniu towarzyszyła też refleksja o Patronie Szkoły – Arturze Grottgerze, który jako artysta utrwalił na swych płótnach wiele tematów związanych z walką o niepodległość. Uczniowie klas młodszych mogli zapoznać się też z żartobliwą książeczką o patronie, […]
Wycieczka do Funzeum
2024-11-02To była inspirująca edukacja, podczas której uczniowie poznali tajniki optyki, zjawisk świetlnych, mieszania barw i ich zastosowania w praktyce. Uczniowie klas szóstych byli świadomymi odbiorcami ekspozycji a zarazem uczestnikami dobrzej zabawy.
Projekt „Mówiąca ściana”
2024-11-02Projekt „mówiąca ściana” został ukończony. To wspólna inicjatywa, do której przyczyniła się Rada Rodziców (wykonanie projektu, namalowanie grafiki, sfinansowanie materiałów) oraz uczniowie klasy 7 , którzy wykonali projekty napisów, przeniesionych później do „dymków” na ścianie. Inicjatywa miała na celu przekazanie pozytywnego przesłania od uczniów najstarszej klasy dla najmłodszych uczestników szkolnej społeczności. Kolejne miejsce w naszej szkole zyskało niepowtarzalny charakter dzięki współpracy uczniów […]