Pomimo pracy hybrydowej w SP 106 Samorząd Szkolny działa prężnie i szuka sposobów na współpracę międzyklasową, zorganizowaną w bezpieczny sposób. Szkolny Tydzień Życzliwości był świetna okazją do promowania pozytywnych postaw i przypominania wagi życzliwości w relacjach międzyludzkich. W każdym dniu uczniowie otrzymywali do wykonania zadanie i w każdym dniu mogli osobie, która odnosiła się do ich życzliwie, dorysować promyk na osobistym słoneczku życzliwości. Na koniec tygodnia promyki były liczone i w ten sposób wyłoniono osoby, które w sposób szczególny okazywały życzliwość innym. Szkolna akcja przyczyniła się do podkreślenia roli drobnych pozytywnych gestów wobec innych oraz była okazją do budowania pozytywnej atmosfery w zespołach klasowych.
Podobne wpisy
Zebranie dla rodziców przyszłych pierwszoklasistów
2025-06-0312 czerwca o godzinie 17.00 odbędzie się zebranie informacyjne dla rodziców przyszłych pierwszoklasistów. Zapraszamy serdecznie! Osobom, które nie będą mogły przybyć, prześlemy informacje droga mailową.
Piknik społeczności ZSP 18
2025-06-03Tegoroczny piknik promował sport i ekologię oraz zachęcał do wspólnej zabawy. Uczestnicy wydarzenia mogli skorzystać z wielu stacji sprawnościowych, zdobyć na nich pieczątki i zgłosić się do losowania nagród. Nie zabrakło też stoisk z aktywnościami plastycznymi, naukowymi i językowymi. Rady Rodziców SP 106 i P 47 prowadziły stoiska z książkami i poczęstunkiem a na stoisku PCK można było poćwiczyć udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej. Dziękujemy za przybycie przedstawicielom Policji oraz Fundacji […]
„Przestrzeń(na) szczęście” czyli realizacja kampanii OGARNIAM ŻYCIE # w naszej szkole
2025-05-01Uczniowie SP 106 biorą udział w krakowskiej kampanii OGARNIAMŻYCIE#. Udział w niej zakładał realizację warsztatów poświęconych pojęciu szczęścia, zaprojektowanie i wykonanie przestrzeni sprzyjającej dobrostanowi społeczności szkolnej oraz realizację „Dnia szczęścia”, promującego idee kampanii. Wszystkie zadania wykonaliśmy sumiennie, a naszą nową przestrzeń prezentujemy na poniższej planszy.