Celem Dnia Pozytywnego Myślenia zorganizowanego przez Samorząd Uczniowski było pobudzenie do refleksji jak ważne jest pozytywne myślenie dla naszego dobrostanu psychicznego. W tym dniu wszyscy wchodzący do naszej szkoły losowali pozytywną naklejkę. „Doceniam swoje szczęście, „Dam radę”, „”Włączam pozytywne myślenie”, „uśmiechnij się” i inne napisy miały inspirować do uświadomienia sobie mocy Pozytywnego Myślenia, kreować poczucie sprawstwa, umiejętności wzajemnego wsparcia i pokonywania trudności. Uczniowie w klasach wzięli udział w szeregu aktywności tematycznych i stworzyli własne zapisy Pozytywnych Myśli, które znalazły się na wspólnej Tablicy Pozytywnych Myśli umieszczonej na szkolnym korytarzu. Żółte akcenty kolorystyczne w tym dniu miały pokazywać, że należymy do wspólnoty szkolnej, w której otrzymać możemy wzajemne wsparcie i uśmiech.
Podobne wpisy
Dzień Otwarty dla kandydatów do klas pierwszych
2025-02-16Zapraszamy kandydatów do klas 1 do spotkania w SP 106 . Oto, co przygotowaliśmy dla Was: Eksperymentalny Świat Jutra- zajęcia chemiczno-biologiczno- językowe, W Świecie Wyobraźni -warsztaty polonistyczne z użyciem AI, Naelektryzuj świat – zagadki matematyczno-fizyczne, zajęcia sprawnościowe: labirynt ciemności, laserowy labirynt, Zawody Przyszłości – warsztaty językowe, Świetlicowe Labolatorium, Koralikowe Show – aktywności na świetlicy, Podróże ozobotów, Przygody Emobota, FUNtastyczny druk 3D, Uno, […]
Debata znaczeniu samorządu w szkole
2025-02-16Uczniowie SP 106 i SP 36 spotkali się na pierwszej wspólnej debacie, której teza brzmiała: samorząd powinien mieć większy wpływ na życie szkoły niż rada pedagogiczna. Obie strony debaty: propozycja i opozycja, były świetnie przygotowane. Debatę prowadzili Jadwiga Mizerska i Patryk Golba, dziś w roli przedstawicieli Stowarzyszenia Mówców , wieloletni działacze Młodzieżowej Rady Miasta Krakowa i osoby zaangażowane na wielu społecznych polach. Gośćmi […]
Artystyczna inicjatywa uczniowska
2025-01-26W mijającym półroczu zrealizowano ciekawą inicjatywę uczniowską – mural „Myślografia”. Uczennice klasy 3a, zainspirowane ćwiczeniami w czasie zajęć rozwijających, stworzyły projekt muralu. Dzięki wsparciu Rodziców, profesjonalnie przeniesiono projekt na ścianę i inicjatorzy mogli przystąpić do wspólnego malowania. Każdy z twórców na własnym fragmencie ściany mógł puścić wodze fantazji i oddać się nieskrępowanej ekspresji twórczej. Na muralu pojawiły się motywy realistyczne ale też niefiguratywne. Malowanie było […]