Coroczne majowe wycieczki zagraniczne to jedna z najbardziej lubianych tradycji naszej szkoły. Miejsca, do  których organizatorki postanowiły tym razem zabrać miłośników takich wypraw, rzadziej stanowią cel wyjazdów turystycznych, nic więc dziwnego, że lista uczestników zapełniła się już jesienią.

Tegoroczna aura nie była dla nas łaskawa, więc zwiedzanie przebiegało czasem w strugach deszczu, nie przyćmiło to jednak  uroku  pięknych szwajcarskich miast.

Pierwszy dzień spędziliśmy w Stein am Rhein, które słynie z pięknej średniowiecznej Starówki oraz wodospadu Rheinfall zwanego europejską Niagarą. W kolejnych dniach odwiedziliśmy Zurych, Lucernę,  Berno, Montreaux oraz Genewę. Wśród wielu obiektów, które mogliśmy podziwiać, znalazł się zamek Chateau de Chilion, Muzeum Einsteina, piękny genewski zegar kwiatowy i siedziba ONZ.

W piątym dniu zwiedzaliśmy słynny CERN, gdzie wysłuchaliśmy wykładu i obejrzeliśmy wystawy przygotowane specjalnie dla młodzieży. Ukoronowaniem wycieczki był rejs po Jeziorze Genewskim. Piękno miejsc, które zobaczyliśmy, oddają zdjęcia, do obejrzenia których serdecznie zapraszamy!