Powrót do nauki stacjonarnej w styczniu pozwolił wrócić do zajęć w klasie – opartych na kreatywnym działaniu, doświadczaniu. Praca w grupach, wzięcie odpowiedzialności za prezentację dokonań na forum klasy czy poszukiwanie różnorodnych rozwiązań pozwalają uczniom kształtować odpowiedzialność za proces uczenia się. Na zdjęciach – edukacja matematyczna i społeczna w klasie zamienionej w pasaż handlowy, edukacja polonistyczna (nauka głosek sz i cz w czasie Dnia czapki i kapelusza, edukacja przyrodnicza – segregacja śmieci, edukacja polonistyczna – omawianie lektury połączone z ulepieniem Muminków ze śniegu, edukacja przyrodnicza – wysiew roślin, które w kwietniu trafią do rabat przed budynkiem szkoły.
Podobne wpisy
Koncert Niepodległościowy
2024-11-11Z okazji Narodowego Święta Niepodległości wysłuchaliśmy przejmującego koncertu pieśni i piosenek związanych z drogami Polaków do niepodległości. Uczniowie wykonali z przejęciem różnorodne utwory, zarówno piosenki legionowe jak i współczesne pieśni patriotyczne. Spotkaniu towarzyszyła też refleksja o Patronie Szkoły – Arturze Grottgerze, który jako artysta utrwalił na swych płótnach wiele tematów związanych z walką o niepodległość. Uczniowie klas młodszych mogli zapoznać się też z żartobliwą książeczką o patronie, […]
Wycieczka do Funzeum
2024-11-02To była inspirująca edukacja, podczas której uczniowie poznali tajniki optyki, zjawisk świetlnych, mieszania barw i ich zastosowania w praktyce. Uczniowie klas szóstych byli świadomymi odbiorcami ekspozycji a zarazem uczestnikami dobrzej zabawy.
Projekt „Mówiąca ściana”
2024-11-02Projekt „mówiąca ściana” został ukończony. To wspólna inicjatywa, do której przyczyniła się Rada Rodziców (wykonanie projektu, namalowanie grafiki, sfinansowanie materiałów) oraz uczniowie klasy 7 , którzy wykonali projekty napisów, przeniesionych później do „dymków” na ścianie. Inicjatywa miała na celu przekazanie pozytywnego przesłania od uczniów najstarszej klasy dla najmłodszych uczestników szkolnej społeczności. Kolejne miejsce w naszej szkole zyskało niepowtarzalny charakter dzięki współpracy uczniów […]