Klasa 2a otrzymała certyfikat za udział w projekcie Jestem eko – kształtuję środowisko w Krakowie prowadzonym przez Wydział Kształtowania Środowiska Urzędu Miasta Krakowa. Uczniowie w towarzystwie sympatycznej wiewiórki – maskotki i towarzyszki działań – uczyli się segregować odpady, rozwiązywali zadania dotyczące kształtowania środowiska i działań proekologicznych. Osobne zajęcia poświęcono dokarmianiu zwierząt oraz możliwościom ograniczenia używania produktów z materiałów, które nie podlegają biodegradacji. Obecnie wiewiórka odwiedza uczniów w domach, gdzie obserwuje działania proekologiczne, które uczniowie odnotowują w klasowej kronice, założonej na cele realizacji programu. Kształtujemy środowisko w Krakowie!
Podobne wpisy
Zapraszamy na zajęcia otwarte kandydatów do klas 1 SP.
2024-12-019 grudnia zapraszamy zerówkowiczów ciekawych, jak to jest w szkole, na zajęcia z nauczycielkami edukacji wczesnoszkolnej. O godzinie 17.00 w sali na 1 piętrze przez 45 minut będą mogli wziąć udział w zaproponowanych aktywnościach i rozejrzeć się po szkolnej klasie. Mile widziane obuwie na zmianę 😉
Prezentacja efektów projektu „Działajmy Razem” w Urzędzie Miasta Krakowa
2024-12-01Projekt „Działajmy Razem” ma na celu integrację międzypokoleniową. W ramach „Działajmy Razem” w SP 106 odbywały się m.in. warsztaty rękodzieła, spotkania w Centrum Aktywności Seniora, malowanie muralu czy Dzień Babci i Dziadka. O przebiegu projektu uczniowie byli zobowiązani opowiedzieć na uroczystej gali w Urzędzie Miasta Krakowa. Reprezentanci SP 106 sprostali wyzwaniu wystąpienia publicznego, stając na miejscu Miejskich Radnych i zwracając się do zgromadzonych seniorów, organizatorów projektu i młodzieży […]
Szkolny Dzień Praw Dziecka
2024-12-01Z okazji Międzynarodowego Dnia Praw Dziecka uczniowie klasy trzeciej zaprosili na przygotowane przez nich scenki dramowe. Uczniowie w przygotowanych scenkach wnikliwie analizowali każde z praw, wyjmując z przygotowanych pudełek artefakty symbolizujące kolejne znaczenia danego prawa. Zespół aktorów spisał się znakomicie. O prawach dziecka mówiliśmy też na etyce. Uczniowie rozmawiali o tym, czym są prawa dziecka, gdzie ich szukać, oraz o różnych sytuacjach i miejscach na świecie, gdzie […]