Klasa 2a otrzymała certyfikat za udział w projekcie Jestem eko – kształtuję środowisko w Krakowie prowadzonym przez Wydział Kształtowania Środowiska Urzędu Miasta Krakowa. Uczniowie w towarzystwie sympatycznej wiewiórki – maskotki i towarzyszki działań – uczyli się segregować odpady, rozwiązywali zadania dotyczące kształtowania środowiska i działań proekologicznych. Osobne zajęcia poświęcono dokarmianiu zwierząt oraz możliwościom ograniczenia używania produktów z materiałów, które nie podlegają biodegradacji. Obecnie wiewiórka odwiedza uczniów w domach, gdzie obserwuje działania proekologiczne, które uczniowie odnotowują w klasowej kronice, założonej na cele realizacji programu. Kształtujemy środowisko w Krakowie!
Podobne wpisy
Informacje dla przyszłych pierwszoklasistów
3 lipca 2022Witamy wszystkich nowych uczniów SP 106 w gronie naszej społeczności. Zapraszamy do pobrania ogólnej informacji o szkole, przekazywanej na zebraniach z rodzicami (plik powyżej). Wyprawki do poszczególnych klas można pobrać z zakładki Rekrutacja. W przypadku pytań szczegółowych zachęcamy do kontaktu na adres e-mail: . Czekamy na Was 1 września!
Zakończenie Roku Szkolnego 2021/2022
3 lipca 2022Przemówienie Dyrektora Szkoły z okazji Zakończenia Roku Szkolnego: Za nami kolejny rok szkolny. Dla niektórych pierwszy, dla innych kolejny. Rok trudny, pełen wyzwań. Z okresami nauki zdalnej, z wydarzeniami wojennymi w naszej bezpośredniej bliskości. A jednak, dziś, gdy spotykamy się tutaj, chcę namówić was do tego, by docenić i dostrzec, jak wiele mamy i jak wiele przeżyliśmy wspólnie. Jak jesteśmy szczęśliwi i zasobni. Czy wiecie, że w mijającym roku […]
Dni Rodziny – Escape room i inne atrakcje
5 czerwca 2022Tegoroczne spotkania rodzinne w klasach jak zawsze składają się z krótkiego występu uczniów przeznaczonego dla rodziców oraz ze wspólnej zabawy. Klasy drugie wybrały formę escape room – społeczność podzielona na drużyny stanęła przed koniecznością rozwiązania wielu zaszyfrowanych zagadek by otworzyć tajemnicza walizkę z jeszcze bardziej tajemniczą zawartością. Zabawa w ćwierć Land i wspólne tańce uatrakcyjniły spotkanie pierwszoklasistów a słodki poczęstunek był elementem każdego spotkania. […]