Klasa 2a otrzymała certyfikat za udział w projekcie Jestem eko – kształtuję środowisko w Krakowie prowadzonym przez Wydział Kształtowania Środowiska Urzędu Miasta Krakowa. Uczniowie w towarzystwie sympatycznej wiewiórki – maskotki i towarzyszki działań – uczyli się segregować odpady, rozwiązywali zadania dotyczące kształtowania środowiska i działań proekologicznych. Osobne zajęcia poświęcono dokarmianiu zwierząt oraz możliwościom ograniczenia używania produktów z materiałów, które nie podlegają biodegradacji. Obecnie wiewiórka odwiedza uczniów w domach, gdzie obserwuje działania proekologiczne, które uczniowie odnotowują w klasowej kronice, założonej na cele realizacji programu. Kształtujemy środowisko w Krakowie!
Podobne wpisy
Zajęcia otwarte dla kandydatów do klas 1
2023-11-30Zapraszamy na zajęcia prowadzone przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej, przeznaczone dla kandydatów do klas 1. Na zajęciach będzie okazja do współpracy w grupie, obejrzenia szkolnej sali i zadania pytań dotyczących nauki w klasie 1. Z uwagi na pogodę mile widziane obuwie zamienne 🙂
Kąciki relaksacyjno-sensoryczne w klasach
2023-11-30Uważnie wsłuchując się w potrzeby najmłodszych uczestników naszej społeczności rozpoczęliśmy wyposażanie sal w kąciki relaksacyjno- sensoryczne. W zdobyciu potrzebnych akcesoriów niezawodna okazała się Fundacja Moja Przestrzeń, z którą SP 106 współpracuje już drugi rok. Dzięki współpracy z Fundacją nasi uczniowie korzystają z dodatkowych zajęć prowadzonych przez specjalistów, nasza stołówka została wyposażona w panele akustyczne, doposażone też zostały gabinety specjalistów.
Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka
2023-11-30Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka świętowaliśmy nie tylko zajęciami edukacyjnymi, ale również kolorem niebieskim oraz szkolnym konkursem o prawach dziecka. Mistrzem Wiedzy o Prawach Dziecka została Milena z 3a, która zdobyła w konkursie najwięcej punktów ze wszystkich uczniów. Jak co roku mówiliśmy w zespołach klasowych o pochodzeniu tego święta i korzystaliśmy z materiałów opracowanych przez UNICEF.