Powrót do nauki stacjonarnej w styczniu pozwolił wrócić do zajęć w klasie – opartych na kreatywnym działaniu, doświadczaniu. Praca w grupach, wzięcie odpowiedzialności za prezentację dokonań na forum klasy czy poszukiwanie różnorodnych rozwiązań pozwalają uczniom kształtować odpowiedzialność za proces uczenia się. Na zdjęciach – edukacja matematyczna i społeczna w klasie zamienionej w pasaż handlowy, edukacja polonistyczna (nauka głosek sz i cz w czasie Dnia czapki i kapelusza, edukacja przyrodnicza – segregacja śmieci, edukacja polonistyczna – omawianie lektury połączone z ulepieniem Muminków ze śniegu, edukacja przyrodnicza – wysiew roślin, które w kwietniu trafią do rabat przed budynkiem szkoły.
Podobne wpisy
Nagrywamy Hymn Szkoły
2025-03-01Praca nad szkolnym hymnem to kilkumiesięczny projekt związany z nadchodzącym Jubileuszem 60 lecia SP 106. Rozpoczął się on od pomysłów na teksy, które zgłaszali uczniowie, nauczyciele i rodzice. Dzięki współpracy z autorem takstów muzycznych a zarazem rodzicem naszych uczennic powstał tekst oraz muzyka. Próby wokalne zaangażowały uczniów i nauczycieli. Ostatnim elementem było nagranie utworu w studiu nagrań. Projekt będzie miał swoją kontynuację w postaci filmu […]
Dzień Radia z RMF Classic
2025-03-01W tym roku w naszej szkole gościli reporterzy RMF Calssic, którzy zaprosili naszych uczniów do wypowiedzi na antenie na temat radia. Uczniowie zmierzyli się z różnorodnymi pojęciami specyficznymi dla radia, które wyjaśniali dla słuchaczy. Okazuje się, że dobrze poradzili sobie w tej roli, przezwyciężając początkową tremę. Uczestnicy nagrania mogli zaobserwować , na czym polega zawód dziennikarza i ile elementów składa się na dobrze przeprowadzony wywiad radiowy.
Bal karnawałowy
2025-03-01Z okazji corocznego balu karnawałowego korytarze zaroiły się od kolorowych postaci w maskach. Zabawa wyzwala pozytywne emocje i sprzyja integracji, w takt muzycznych rytmów tańczyli uczniowie i nauczyciele.