Powrót do nauki stacjonarnej w styczniu pozwolił wrócić do zajęć w klasie – opartych na kreatywnym działaniu, doświadczaniu. Praca w grupach, wzięcie odpowiedzialności za prezentację dokonań na forum klasy czy poszukiwanie różnorodnych rozwiązań pozwalają uczniom kształtować odpowiedzialność za proces uczenia się. Na zdjęciach – edukacja matematyczna i społeczna w klasie zamienionej w pasaż handlowy, edukacja polonistyczna (nauka głosek sz i cz w czasie Dnia czapki i kapelusza, edukacja przyrodnicza – segregacja śmieci, edukacja polonistyczna – omawianie lektury połączone z ulepieniem Muminków ze śniegu, edukacja przyrodnicza – wysiew roślin, które w kwietniu trafią do rabat przed budynkiem szkoły.
Podobne wpisy
Świetliczaki w projekcie Dziecko z Pasją.
21 maja 2023„Jakie odgłosy przyrody słychać w utworze A. Vivadiego” – takie pytanie zadali sobie uczniowie klasy 1, pracując metodą pytań i doświadczeń na zajęciach dodatkowych kształtujących wrażliwość muzyczną. Podjęte aktywności miały na celu naukę uważności, świadomego obcowania z utworem muzycznym, umiejętności mówienia o swoich wrażeniach w kontakcie ze sztuką i ekspresji artystycznej. Dzieci podczas słuchania muzyki podnosiły obrazki kojarzące im się z odgłosami przyrody, które […]
Naukowa moc wycieczek
21 maja 2023Sezon wycieczkowy w naszej szkole przyniósł wiele różnorodnych i odkrywczych wypraw. Uczniowie podróżują blisko i daleko, każdy z wyjazdów ma walory poznawcze, integracyjne, naukowe i wiele innych. Zdobywanie wiedzy o świecie i sobie samym poprzez wyprawy badawcze to jeden ze sposobów na efektywną naukę i rozwijanie kompetencji miękkich, tak bardzo potrzebnych w codziennym funkcjonowaniu. Wycieczki pobudzają ciekawość poznawczą, pozwalają dotknąć i doświadczać otaczającego świata, kształtują też […]
Pierwszy Szkolny Przegląd Teatralny
24 kwietnia 2023Wpisując się w wydarzenia w Krakowie uczniowie naszej szkoły wzięli udział w Pierwszym Szkolnym Przeglądzie Teatralnym. Każda z klas występujących przygotowała krótką etiudę na dowolny temat, wykorzystując różnorodne techniki teatralne. Spotkanie kształtowało różnorodne kompetencje – zarówno u występujących jak i u widzów – umiejętność słuchania, recytacji, wykonania układu tanecznego, współpracy, zachowania się na scenie.