W drugim półroczu aktualnego roku szkolnego będą kontynuowane zajęcia rozwijające dla uczniów: Akademia Młodego Programisty (programowanie z wykorzystaniem robotów ozobot), muzyczny język angielski, zumba, WF z AWF, zajęcia sportowe – piłka nożna, nauka jazdy na łyżwach, zajęcia architektoniczne, nauczanie matematyki metodą Froebla, szachy, Klub Młodego Odkrywcy realizujący doświadczenia i eksperymenty oraz zajęcia czytelnicze. Nadal również odbywać się będą zajęcia w ramach realizowanych projektów i programów: Mega Misja, Emocja, Ogród z Klasą, Kreatywne Prace Plastyczne, Zdrowo i Sportowo. W zespołach klasowych wychowawcy przeprowadzą też planowane zajęcia inspirowane scenariuszami „Uniwersytetu Dzieci” oraz przyjęte w klasach innowacje. Mamy nadzieję, że kolejne półrocze będzie naukowa przygodą i jak najwięcej zajęć odbędzie się stacjonarnie.
Podobne wpisy
Zapraszamy na zajęcia otwarte kandydatów do klas 1 SP.
2024-12-019 grudnia zapraszamy zerówkowiczów ciekawych, jak to jest w szkole, na zajęcia z nauczycielkami edukacji wczesnoszkolnej. O godzinie 17.00 w sali na 1 piętrze przez 45 minut będą mogli wziąć udział w zaproponowanych aktywnościach i rozejrzeć się po szkolnej klasie. Mile widziane obuwie na zmianę 😉
Prezentacja efektów projektu „Działajmy Razem” w Urzędzie Miasta Krakowa
2024-12-01Projekt „Działajmy Razem” ma na celu integrację międzypokoleniową. W ramach „Działajmy Razem” w SP 106 odbywały się m.in. warsztaty rękodzieła, spotkania w Centrum Aktywności Seniora, malowanie muralu czy Dzień Babci i Dziadka. O przebiegu projektu uczniowie byli zobowiązani opowiedzieć na uroczystej gali w Urzędzie Miasta Krakowa. Reprezentanci SP 106 sprostali wyzwaniu wystąpienia publicznego, stając na miejscu Miejskich Radnych i zwracając się do zgromadzonych seniorów, organizatorów projektu i młodzieży […]
Szkolny Dzień Praw Dziecka
2024-12-01Z okazji Międzynarodowego Dnia Praw Dziecka uczniowie klasy trzeciej zaprosili na przygotowane przez nich scenki dramowe. Uczniowie w przygotowanych scenkach wnikliwie analizowali każde z praw, wyjmując z przygotowanych pudełek artefakty symbolizujące kolejne znaczenia danego prawa. Zespół aktorów spisał się znakomicie. O prawach dziecka mówiliśmy też na etyce. Uczniowie rozmawiali o tym, czym są prawa dziecka, gdzie ich szukać, oraz o różnych sytuacjach i miejscach na świecie, gdzie […]