W sobotę 1 października odbył się Piknik integracyjny społeczności ZSP 18 pod hasłem „Działajmy Razem” . W budynku szkoły pojawili się uczniowie, rodzice, dzieci przedszkolne, nauczyciele, Rady Rodziców SP 106 i P47 oraz zaproszeni goście z rady Miasta oraz Rady Dzielnicy V, koordynator działającego w SP 106 CAS „Współpracujmy”. Piknik rozpoczęła część artystyczna w wykonaniu uczniów i dzieci a następnie uczestnicy wydarzenia mogli skorzystać z licznych atrakcji – m.in. programowania, zabaw sensorycznych, fotobudki. Uczniowie i rodzice oddawali też glosy w mobilnym punkcie Budżetu Obywatelskiego, w szczególności wspierając przewidziane do realizacji na terenie zielonym ZSP 18 projekty nr 14 i 15. Działał też punkt Szkolnego Budżetu Obywatelskiego , gdzie można było oddać głos na projekty zaproponowane przez uczniów. Spotkanie uatrakcyjnił pokaz fechtunku zorganizowany przez szkołę Aramis, pokaz wozu Straży Pożarnej oraz koncert zespołu KUKU.
Podobne wpisy
Zapraszamy na zajęcia otwarte kandydatów do klas 1 SP.
2024-12-019 grudnia zapraszamy zerówkowiczów ciekawych, jak to jest w szkole, na zajęcia z nauczycielkami edukacji wczesnoszkolnej. O godzinie 17.00 w sali na 1 piętrze przez 45 minut będą mogli wziąć udział w zaproponowanych aktywnościach i rozejrzeć się po szkolnej klasie. Mile widziane obuwie na zmianę 😉
Prezentacja efektów projektu „Działajmy Razem” w Urzędzie Miasta Krakowa
2024-12-01Projekt „Działajmy Razem” ma na celu integrację międzypokoleniową. W ramach „Działajmy Razem” w SP 106 odbywały się m.in. warsztaty rękodzieła, spotkania w Centrum Aktywności Seniora, malowanie muralu czy Dzień Babci i Dziadka. O przebiegu projektu uczniowie byli zobowiązani opowiedzieć na uroczystej gali w Urzędzie Miasta Krakowa. Reprezentanci SP 106 sprostali wyzwaniu wystąpienia publicznego, stając na miejscu Miejskich Radnych i zwracając się do zgromadzonych seniorów, organizatorów projektu i młodzieży […]
Szkolny Dzień Praw Dziecka
2024-12-01Z okazji Międzynarodowego Dnia Praw Dziecka uczniowie klasy trzeciej zaprosili na przygotowane przez nich scenki dramowe. Uczniowie w przygotowanych scenkach wnikliwie analizowali każde z praw, wyjmując z przygotowanych pudełek artefakty symbolizujące kolejne znaczenia danego prawa. Zespół aktorów spisał się znakomicie. O prawach dziecka mówiliśmy też na etyce. Uczniowie rozmawiali o tym, czym są prawa dziecka, gdzie ich szukać, oraz o różnych sytuacjach i miejscach na świecie, gdzie […]