Świetlikowe zmagania w konkursie matematyczno – przyrodniczym i nie tylko
W tegorocznej edycji konkursu matematyczno – przyrodniczego „Świetlik”, podobnie jak w konkursie „Kangur” wzięło udział liczne grono uczniów. Zadania były zróżnicowane i stały się tematem rozmów i dociekań już po opuszczeniu sali. Wyniki wkrótce.
Konkurs
Pokonkursowa wystawa prac pokazuje piękne i oryginalne prace naszych uczniów, którzy widzą Kraków na wiele różnych sposobów . Mała ojczyzna kojarzy się z zabytkami, przyrodą, miejscami charakterystycznymi dla naszego miasta ale też tymi, które są ważne tylko dla niektórych osób. To subiektywna opowieść o byciu Krakowianinem i Krakowianką.
Gratulujemy uczennicom sukcesu w konkursie
W zmaganiach w konkursie plastycznym organizowanym przez SP 36 zwyciężyły uczennice klas 2b, 4a oraz 3a.
Dzień Pozytywnego Myślenia
Celem Dnia Pozytywnego Myślenia zorganizowanego przez Samorząd Uczniowski było pobudzenie do refleksji jak ważne jest pozytywne myślenie dla naszego dobrostanu psychicznego. W tym dniu wszyscy wchodzący do naszej szkoły losowali pozytywną naklejkę. „Doceniam swoje szczęście, „Dam radę”, „”Włączam pozytywne myślenie”, „uśmiechnij się” i inne napisy miały inspirować do uświadomienia sobie mocy Pozytywnego Myślenia, kreować poczucie sprawstwa, umiejętności wzajemnego wsparcia i pokonywania trudności. Uczniowie […]
Otwarcie Sali Gier
SP 106 zdobyła II miejsce w krakowskim konkursie na promocję Szkolnego Budżetu Obywatelskiego. Jako nagrodę otrzymaliśmy m.in. środki finansowe, o których przeznaczeniu zdecydować miała społeczność uczniowska. Uczniowie wykonali więc projekty, które zakładały wykorzystanie funduszy na terenie szkoły w różnorodny sposób. Następnie komisja, w skład której weszli przedstawiciele Szkolnego Samorządu Uczniowskiego, wybrała projekty możliwe go realizacji (bezpieczne, ogólnodostępne, mieszczące się w kosztach) i przeprowadzone zostało głosowanie. […]
Zajęcia rozwijające
W drugim półroczu aktualnego roku szkolnego będą kontynuowane zajęcia rozwijające dla uczniów: Akademia Młodego Programisty (programowanie z wykorzystaniem robotów ozobot), muzyczny język angielski, zumba, WF z AWF, zajęcia sportowe – piłka nożna, nauka jazdy na łyżwach, zajęcia architektoniczne, nauczanie matematyki metodą Froebla, szachy, Klub Młodego Odkrywcy realizujący doświadczenia i eksperymenty oraz zajęcia czytelnicze. Nadal również odbywać się będą zajęcia w ramach realizowanych projektów […]
Wystawa prac uczniowskich w Galerii A1
Galeria A1 po raz kolejny umożliwiła uczniom klasy 3a ekspozycję prac. Na ul. Kanoniczej do końca grudnia można oglądać prace zafreblowanych drzew – wykonanych różnorodnymi technikami. Kurator wystawy, p. Beata Jankiewicz – Żak, pracująca z uczniami z wykorzystaniem metodyki Froebla, mówiła w czasie spotkania o indywidualności młodych twórców a zarazem o umiejętności współpracy. Uczniowie w czasie spotkania otrzymali pamiątkowe dyplomy oraz podarunki. Dziękujemy wszystkim uczestnikom tego […]
Przerwa na czytanie – kolejny rekord czytelniczy 🙂
Podsumowanie II międzynarodowej edycji VI ogólnopolskiej akcji bicia rekordu w czytaniu na przerwie Wydarzenie odbyło się w ramach II Międzynarodowej edycji VI Ogólnopolskiej akcji bicia rekordu w czytaniu na przerwie “Przerwa na czytanie”, organizowanej przez Bibliotekę Pedagogiczną Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w Gorzowie Wlkp. Podsumowanie: do akcji zgłosiło się aż 2110 instytucji, prawie tysiąc więcej niż w zeszłym roku. Ostatecznie akcja odbyła się w 1867 placówkach z Polski i 14 innych […]
Nowe książki w bibliotece szkolnej!
Nasza biblioteka wzbogaciła się o dużą ilość książek – nowości, lektur, kontynuacji ulubionych serii wydawniczych . Mamy nadzieję, że książki posłużą Wam do rozwijania pasji czytelniczych , będą wzbogacać Wasz świat wewnętrzny, bawić i uczyć.
Szkolny Tydzień Życzliwości
Pomimo pracy hybrydowej w SP 106 Samorząd Szkolny działa prężnie i szuka sposobów na współpracę międzyklasową, zorganizowaną w bezpieczny sposób. Szkolny Tydzień Życzliwości był świetna okazją do promowania pozytywnych postaw i przypominania wagi życzliwości w relacjach międzyludzkich. W każdym dniu uczniowie otrzymywali do wykonania zadanie i w każdym dniu mogli osobie, która odnosiła się do ich życzliwie, dorysować promyk na osobistym słoneczku życzliwości. Na koniec tygodnia promyki były […]